Sugen

Ja idag var vi ju till min(a) mormor & morfar. Oscar blev lite förskräckt och började gråta när han såg dem först. Men efter ett tag blev det bättre. Vi fick blomkålsgratäng som var jättegod och sen fikade vi. Oscar sov i mormors säng och hade det skönt.
Sen var vi en kort sväng på stan. Jag var in på babyproffsen och klämde på vagnen (Brio Sing) som jag är så sugen på. Oscar fick provsitta och han passade bra där i tyckte jag :)
Nu har jag tryckt i mig en tallrik pasta med pesto och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Oscar har sovit ett par timmar och Kimmen sover säkert också.
Imorgon har vi inga planer. Ska försöka plocka lite här hemma. Vi (jag?) har alldeles för mycket grejer framme så det blir ju rörigt och stökigt direkt. Och nu när Oscar blir mer och mer rörlig så måste det röjas undan ännu mer här hemma.
Nu ska jag kolla in lite bloggar, godnatt!


Postat av: Mad

Wincent har också börjat bli lite skeptisk mot dem han inte träffar alltför ofta..



Hur är allt annars med er? Fler tänder på G??;)

2009-08-26 @ 09:15:43
URL: http://www.mamamad.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0