Gnäll

Usch det är värre idag.... snor och huvudvärk. Kanske lite feber.
Oscar äter ca var 3:e timme varje natt. Han behöver nog mycket mjölk eftersom han knappt äter nåt annat. Så det är väl bara att slänga fram tuttarna och se glad ut :) Om han bara kunde sluta bitas, det gör så hemskt ont! Det är ömt hela tiden eftersom de knappt hinner hämta sig innan nästa bett kommer. Men han var duktig hela kvällen igår och natten i alla fall.
Jag fick sova lite längre i morse. Oscar lekte med pappa. Det var nån idiot som ringde fel två gånger imorse 7.30. Så då stördes ju Oscars sköna sömn.
Bläääää jag vill vara frisk! Tråkigt väder, för varmt inne, rörigt och stökigt överallt.......


Postat av: madde

Så länge din gosse är nöjd och belåten med att mestadels ammas gör det ju inget :) har du börjat med välling till honom? Jag tyckte jag märkte en stor skillnad när jag gick över till välling plötsligt blev det stora killen som bara ville ha välling och riktig mat.



Jag haaaatar folk som ringer tidigt speciellt när bebis ofta sover som bäst de där sista timmarna på morgonen.

2009-08-11 @ 22:48:44
URL: http://maddemamma.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0