Kväller

Kikar på förlossningskliniken på tv4fakta. Är så fascinerad av kejsarsnitt. Hade gärna haft mitt på film, skulle varit så kul att få se när han kom ut! Är lite besviken över att jag missade det... jag hamnade ju liksom utanför alltihop på nåt vis.
Ja vi var ju och bebissimmade förut och Oscar hade så kul, han log och var så nöjd. Vi hällde en massa vatten på honom och det gick jättebra. Sen skulle de ligga på rygg och istället för att hålla de under huvudet skulle vi hålla i händerna. Det gick bra i typ två sekunder sen vred Oscar på huvudet ner i vattnet. Då släppte jag ena handen för att hålla i huvudet istället och då åkte ju hela huvudet under vattnet och det blev ett väldigt frustande när han kom upp. Sen blev han arg och ville inte bada mer, hoppas det är glömt till nästa gång... Dumma mamma. Bilderna är på Kimmens dator men jag ska fixa in dem snart.... Nu sover han det lilla barnet, åt för en halvtimme sen kanske så han sover väl nån timme till innan det är dags för tuttning igen, godnatt!

Postat av: Mia..=)

Ja hon är väldigt stark i nacken :)..Måste bara säga att din blogg är väldigt fin:) Hur mår ni idag?



Kramar

2009-04-23 @ 07:44:38
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh tack :D Jag känner mig verkligen som världens lyckligaste just nu ;D Japp jag klämde ut honom alldeles själv :) Kram

2009-04-23 @ 07:54:10
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0