Freeedag!

Var lite trött igår när jag skrev förlossningsberättelsen så den kanske var lite virrig, men men, jag var ju ganska virrig när jag upplevde det hela så... nu har jag skrivit den i alla fall.
Det här måste vara ett av de tidigaste inläggen jag skrivit, klockan är inte ens nio. Oscar vaknade strax före sju och ville äta. Sen la han av en riktig brakare och då insåg jag att han nog redan hade en laddning i brallorna för hela ryggen var brun! Stackars barn, så det blev badning. Men han älskar att bada! När jag skulle lyfta ner honom i baljan passade han på att kissa ner sin mor. Som tur var hade jag bara trosor o bh så det gjorde inget. Vid 08 så var han hungrig igen och sen somnade han med tutten i munnen. Myspys! Nu ligger han i soffan o sover framför vakna med the voice... och jag äter frukost.


Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0