DH x2

Hörde precis på radion att det är dubbelavsnitt av Desperate Housewives ikväll!!! Vilken lycka!!! Nu är jag på riktigt bra humör ;)
Jag och Oscar bestämde oss för att inte gå till öppna förskolan, vi tar en promenad lite senare på dagen istället. Nu har han precis slumrat till efter lite tuttning.


Oscar gympar i sitt ena gym..


Så Sara tog det andra..

Jag åt frukost på mattan bredvid mina små familjemedlemmar. Känns lite som en picknick när man sitter på golvet ;)

Postat av: mormor Nilla

bra med picknick - träna grabben för ur o skur dagis!

Idag har jag varit till en lite kul barnaffär i Borlänge som heter " två (eller tre?) äpplen hög" - hittade en palta till Oscar som pappa Kimmen kommer att bli avis på!

2009-04-14 @ 22:00:14

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0