Days of our lives

Det är en härlig såpa det... ;) Oscar har precis somnat, han ville tutta före men inte för att han var hungrig. Nä han sög i nån minut sen somnade han. Tänkte försöka komma ut på en promenad så småningom i det fina vädret. Har skippat mjukliften i vagnen nu så Oscar ligger i sittdelen i åkpåsen som hörde till vagnen. Det blev jättebra. Det blev så trångt åt honom annars.
Vi måste handla idag också, det är slut på det mesta. Hittade nåt gammalt bröd i frysen som jag åt till frukost och så fanns det en slurk fil kvar.
Jag har kollat upp öppna förskolan och det är tisdagar o torsdagar 9-12 så imorgon tänkte jag och Oscar gå dit och kolla läget.

Postat av: Tittie

Tack för förslaget :) Se om nån mer kan förslå nåt så ja kan över¨lägga :)

2009-04-06 @ 12:32:42
URL: http://nyttliv.blogg.se/
Postat av: Karin

Japp, jag födde i Mora. Hade tänkt Falun först faktiskt men är glad att det blev Mora ändå. Mora har ju familje-BB så A fick bo kvar hela tiden. Och det var guld när jag var nysnittad och hade ont så fort jag rörde mig... De stänger i sommar igen och pratet går ju om att de kommer slå igen helt sen. Hoppas inte!!! Kul med en ny blogg att följa iaf :) Kram kram

2009-04-06 @ 16:50:39
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0